Hi to all new friends :)
I'm searching for cuttings or little plants of Begonia. I like very much rhizomatous ones, but I havn't a prefeared Begonias group (i like cane, shrubs,...). I love in particular botanical species. Unfortunately after this ugly winter I have nothing tho swap so I can pay.
I'm searching even for seeds, a friend of mine tells me to ask French Society but I can't find any adress on internet... can somebody help me please?
I hope to be able soon to offer some little plants for trade, hoping my begonia collection starts growing well after this winter.
Thankyou very much.
Giulio
----------------------------------
Bonjour à tous,
je suis à la recherche de boutures ou de petites usines de Begonia. Les rhizomes sont mes préférés, mais j'ai un groupe de bégonias préfèrent. J'aime bien les espèces botaniques. Avec rien à échanger (actuellement) sont prêts à payer. J'essaie d'acheter des semences: J'ai conseillé à l'association à l'adresse française, mais ne peut pas trouver une adresse sur Internet. quelqu'un peut m'aider?
J'espère être bientôt en mesure d'offrir en échange à la plantation, pas seulement mon Begonia seront prises à partir de ce mauvais hiver.
Merci à tous
Giulio